Golf-Španělsko-La-Sella-Golf-Verde-2.jamka

Golfové Velikonoce u Valencie neměly chybu!

březen 2016

Letošní velikonoce jsme se vydali objevovat novou golfovou lokalitu, La Sella Golf Marriott resort, která se nachází 100 Km jižně od Valencie.

Jelikož jsme využili speciálních velikonočních letů, odlétali jsme z Prahy v pátek již v 5:00 hod ráno a zpět jsme letěli v pondělí ve 22:00 od a mohli jsme tedy využít všechny dny ke golfu a skvělé zábavě. Bylo to velmi intenzivní, náročné, bylo málo spánku, ale skvělá parta a nezapomenutelné zážitky 🙂

Golf-Španělsko-La-Sella-Verde-golfový-turnaj-Snail-Travel-Cup

golfové hřiště La Sella Golf

Hned po příletu do Valencie na nás čekal na letišti autobus a odvezl nás do luxusního hotelu Denia Marriott La Sella Golf. Po příjezdu do hotelu jsme měli možnost se hned ubytovat a převléknout a šli jsme si zahrát 18 jamek na golfovém hřišti La Sella Golf. La Sella Golf se skládá ze třech 9-ti jamkových hřišť, zelená, červená a žlutá a my jsme na začátek hráli kombinaci  VERDE (zelená) + AMARILLO (žlutá).

Golf-Španělsko-La-Sella-Golf-Verde-1.jamka

Počasí bylo velmi příjemné a hned první „zelená“ devítka nám otevřela překrásné panoramatické pohledy na okolní pohoří a celé pobřeží Costa Blanky.

Golf-Španělsko-La-Sella-Golf-Verde-2.jamka

Druhá „žlutá“ devítka nás zavedla do zdejších kopců a my jsme si zde mohli vyzkoušet svoji přesnost ran, neboť stromy zde byly všudypřítomné 🙂

Golf-Španělsko-La-Sella-golf

Po hře jsme si vychutnali posezení na terase v club house a nikomu se nechtělo věřit, že jsme ráno vlastně odlétali teprve z Prahy 🙂

Golf-Španělsko-La-Sella-Golf-club-house
Hotel Denia Marriott La Sella Golf

Luxusní hotel Denia Marriott La Sella Golf nám byl dokonalým útočištěm se skvělým zázemím a špičkovým servisem. Hotel se nachází přímo u golfového hřiště La Sella Golf uprostřed Národního parku a nabízí krásný bazén s terasou s výhledem do překrásné okolní přírody.

Golf-Španělsko-hotel-Marriott-Denia-La-Sella-bazén
La Galiana

Následující den jsme se po snídani vydali autobusem na golfové hřiště La Galiana, které je vzdálené cca 60 km od hotelu.

Golf-Španělsko-La-Galiana-8.jamka

O golfovém hřišti La Galiana se nikde moc nemluví, ale je to skutečný skvost mezi golfovými hřišti a jedno z nejkrásnějších hřišť na světě, které jsme měli možnost vidět a hrát.

Golf-Španělsko-La-Galiana-panorama

Golfové hřiště la Galiana se nachází uprostřed nedotčené přírody hor a nabízí překrásné těžké hřiště s úchvatnými výhledy do okolí a horským terénem.

Golf-Španělsko-La-Galiana-10.jamka

Buggy jsou zde již v ceně fee, neboť jsou povinné a jsou tam dokonalé, že nemají brzdu a jakmile zastavíte, byť v tom největším kopci, okamžitě se sama zastaví 🙂

Golf-Španělsko-La-Galiana-buggy

Architekt hřiště dokonale využil vše, co zde příroda vytvořila a mistrně do jamky do panenského horského terénu, které byly skutečnou výzvou i pro singl handicapy 🙂

Golf-Španělsko-La-Galiana-3.jamka

Všichni byli doslova okouzleni tou krásou a prvotřídní kvalitou a nikdo nelitoval hodinové jízdy busem 🙂

Golf-Španělsko-La-Galiana-1.jamka

Po hře nás čekalo příjemné osvěžení v club house s panoramatickým výhledem do okolí:-)

Golf-Španělsko-La-Galiana
Denia – gurmánská večeře Peix & Braises

Tento úžasný a opojný golfový zážitek na hřišti La Galiana jsme zakončili večerním výletem do nedalekého městečka Denia (10 km od hotelu), kde jsme měli zajištěnou gurmánskou večeři v restauraci Peix & Braises.

Golf-Španělsko-Denia-restaurace-Peix&Braises

Ochutnali jsme výborné mořské plody a místní speciality, které někteří z nás jedli úplně poprvé. K výbornému jídlu nesměla chybět ani vynikající kvalitní španělská vína…

Během této výborné večeře jsme „jako již tradičně“ vylosovali složení a pořadí flightů na náš golfový turnaj Snail Travel Cup na následující den a naši golfisté se tak mezi sebou ještě více poznali, jak jim určil los 🙂

Golf-Španělsko-Denia-restaurace-Peix&Braises-losování-turnaje
Denia

je malebné přímořské letovisko mezi Valencií a Alicante a často bývá označována jako brána „Costa Blancy“ (bílého pobřeží). Typickou dominantou městečka je hora Montgó a středověký hrad, kde se dnes nachází archeologické muzeum.

Golf-Španělsko-Denia

Zdejší velký přístav byl vybudován Římany již v prvním století před naším letopočtem. Pobřežní promenáda je plná kaváren, stánků a obchůdků. Po celé léto se v Dénii konají pravé španělské „fiesty“ (svátky) s býky v ulicích, průvody v krojích a nejrůznějšími koncerty, ty jsme bohužel vzhledem k období naší návštěvy neviděli…. 🙂

Po skutečně gurmánské večeři následovala zábava v baru na lodi uprostřed přístavu s výhledem na osvícený přístav a středověký hrad.

Tančilo se a jelikož jsme na golfový turnaj měli pozdější tee time, mohli jsme se zdržet déle a vychutnat si tak krásný středomořský večer.

La Sella Golf – golfový turnaj Snail Travel Cup

Náš tradiční golfový turnaj Snail Travel Cup jsme hráli na golfovém hřišti La Sella Golf, které se nachází přímo u hotelu v kombinaci devítek ROJO (červená) + VERDE (zelená).

Golf-Španělsko-La-Sella-Rojo-golfový-turnaj-Snail-Travel-Cup-1.jamka-hvězdice

Počasí nám přálo a flighty, které určil los si to opravdu užívali 🙂 Naše „děvčata“ si připravila hned na první jamku krásnou hvězdici na zahájení turnaje 🙂

Golf-Španělsko-La-Sella-Verde-golfový-turnaj-Snail-Travel-Cup-2.jamka
Vyhlášení turnaje Snail Travel Cup

Jelikož se jednalo o velikonoční golf, vyhlášení bylo v duchu velikonoc s výzdobou velikonočních zajíčků 🙂

Golf-Španělsko-La-Sella-golfový-turnaj-Snail-Travel-Cup-vyhlášení
KATEGORIE 0 – 24,9

1. místo              Pal Attila
2. místo              Paďourek Pavel
3. místo              Mrvík Petr

Golf-Španělsko-La-Sella-golfový-turnaj-Snail-Travel-Cup-vyhlášení-kategorie-11-24,9
KATEGORIE 25 – 32

1. místo              Kalík Josef
2. místo              Štetinová Helena
3. místo              Maláčová Kamila

Golf-Španělsko-La-Sella-golfový-turnaj-Snail-Travel-Cup-vyhlášení-kategorie-25-32
KATEGORIE 33 – 44

1. místo              Pilný Aleš
2. místo              Urban Tomáš
3. místo              Podzimek Václav

Golf-Španělsko-La-Sella-golfový-turnaj-Snail-Travel-Cup-vyhlášení-kategorie-33-44
KATEGORIE 54

Urbanová Danuše

NEAREST TO PIN

Tutterová Jitka

Golf-Španělsko-La-Sella-golfový-turnaj-Snail-Travel-Cup-vyhlášení-longest-drive+nearest-to-pin
Golfové hřiště El Bosque

Poslední den našeho pobytu jsme se hned ráno vydali směr letiště ve Valencii a zahráli jsme si golfové hřiště El Bosque, což v překladu znamená „les“.

Golf-Španělsko-El-Bosque

Jak již jeho název napovídá, toto poloprivátní golfové hřiště se nachází uprostřed vzrostlých stromů v krásné rezidenční čtvrti.

Velikonoční pondělí nás trochu zaskočilo chladným ránem, avšak na první jamce jsme měli co na posilněnou 🙂

Nechybělo samozřejmě ani tradiční vyšupání děvčat na první jamce 🙂

Golf-Španělsko-El-Bosque

Pánové jako správní golfisté místo pomlázek použili k vyšupání své golfové hole 🙂

Při hře nebyla nouze ani o pikantní situace, jako například na jamce č. 12, kdy se Tomášovi míček zachytil přímo nad rybníkem a ten ho mistrně odehrál přímo na green 🙂

Golf-Španělsko-El-Bosque-8.jamka-tedy-jak-tohle-budu-hrát?

Před cestou na letiště jsme si někteří dali Valencijskou vyhlášenou paellu, někdo s mořskými plody, někdo s kuřecím a králičím masem a již jsme spěchali na letiště.

Golf-Španělsko-El-Bosque-paella

Velmi intenzivní velikonoční golf si užili skutečně všichni a plni zážitků příjemně unaveni usedli do letadla do Prahy.

Golf-Španělsko-La-Sella-Verde-golfový-turnaj-Snail-Travel-Cup-8.jamka

Pokud jste s námi tentokrát nebyli a máte zájem zúčastnit se našich společných golfových zájezdů, neváhejte kontaktovat Míšu, která Vám pošle bližší informace o dalších plánovaných akcích.